Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 29 May 2026 15:07:56 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2511271/17177 aadressile Harju maakond, Rae vald, Lehmja küla, 2 
Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa tee T2 // Rukki tee 28 // 35 // Tallinna-Rapla 
raudtee 1150 // Tallinna-Rapla raudtee 1190 // Tallinna-Rapla raudtee 1220, 
Harju maakond, Rae vald, Lehmja küla, 2 Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa tee T2 // 
Rukki tee 28 // 35 // Tallinna-Rapla raudtee 1150 // Tallinna-Rapla raudtee 
1190 // Tallinna-Rapla raudtee 1220, Harju maakond, Rae vald, Lehmja küla, 
Tallinna-Rapla raudtee 1150 (Ooteplatvorm 1, Ooteplatvorm 2, Ülepääs) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Taotleja Rail Baltic Estonia OÜ (registrikood 
12734109) esitas Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile (TTJA) 
ehitisregistri kaudu ehitusloa taotluse nr 2511271/17177 Harju maakonda Rae 
valda Lehmja külasse Rail Balticu Assaku peatuskoha ooteplatvormide ja 
eritasandilise ülepääsu ehitamiseks. Ehitusloa taotlus on esitatud koos BIM 
mooduliga. BIM (Building Information Modelling) on ehitise infomudel, mille 
abil on võimalik taotlusel ehitist ruumiliselt kujutada. Vastavalt 
ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 1 edastab TTJA ehitusloa menetluse 
kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27874218>  (menetlus nr: 
489859), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 08.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KAISA KARU) 
poole.