Subject: FW: Tilgu tee, Harku vald
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Apr 2025 08:54:26 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/25/2344-2

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Veera Petrova <[email-masked]>
Sent: Thursday, April 10, 2025 8:40 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>; Toomas Tutt 
<[email-masked]>
Subject: Re: Tilgu tee, Harku vald

Tervist,

Kahjuks mul ei ole küsitud teostusjoonist.

Edastan kooskõlastamiseks parandatud Tilgut ee 6 projekti.

Lugupidamisega

Veera Petrova

Triangulum OÜ

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4w6UiqvHqqB1ACXbWW-eN5v2KfhtJyFeUeSW_mhB5yJlAIXI8xcr59sgsl4YUvDFriR0g9gTyA>

https://triangulum.ee/

Kontakt Laur Kõiv (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval K, 12. märts 2025 
kell 11:16:

Tere

Vabandan viibinud vastuse pärast.

Ilmselt on siis sõlmimata ka vastav IKÕ leping või lihtkirjalik kokkulepe, 
ka riigitee nr 11414 Tilgu tee (tunnus: 19801:001:1629) maaüksusel 
paiknevate olemasolevate vee- ja kanalisatsioonitrasside (De 110 vesi, De160 
kanalisatsioon) osas. Seega palume esitada vastava torustiku kohta ka 
teostusmõõdistus, kus oleks kajastatud torustike rajamissügavus ning 
kaitsehülsside andmed, et saaksime hinnata torustike paiknemist.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Veera Petrova <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 3, 2025 3:25 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Tilgu tee, Harku vald

Tervist,

Kirjutan teile seoses ehitusloa taotluse nr 2511271/01179 raames tehtud 
märkustega.

Tilgu tee 6 kinnistul paiknev paarismaja (sh ka veetoru) on saanud 
ehitusluba 2006. aastal. 2007. aastal oli välja antud kasutusluba.

Tilgu tee oli Transpordiameti poolt arvele võetud 01.01.2011. a ehk peale 
antud veetoru ehitust/valmimist.

OÜ Strantum tegutseb seal piirkonnas vee-ettevõtjana alates aastast 2011, 
seega OÜ Strantum enne seda toimunud asjaolude eest vastutust võtta ei saa. 
Nende torude rajamise ja rajamisega seotud asjaolud on OÜ Strantumile 
teadmata. OÜ Strantum on  heauskne omanik ning soovib asjad ka paberitel 
korda ajada ning nüüdsest edasi õieti tegutseda.

Lisasin kirjale antud veetoru ehitusloa ja projekti (need sain valla 
arhiivist) ning teostusjoonise.

Mis puudutab teist vee- ja kanalitoru, siis need olid ehitatud 
ehitusprojekti kohaselt (ehitusluba nr 1512219/14396, välja antud 
14.12.2015.a ja kasutusluba nr 1612371/00986, välja antud 10.05.2016.a). 
Selle kohta on olemas nii ministri käskkiri kui ka TRAM projekti 
kooskõlastus (lisatud kirjale). Mis asjaoludel IKÕ on jäänud sõlmimata, ei 
oska kommenteerida. OÜ Strantum on valmis selle ära sõlmimima nüüd.

Lugupidamisega

Veera Petrova

59124777

Triangulum OÜ

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.