Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 27 May 2026 17:39:56 +0300

Kastre Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/03838 aadressile Tartu maakond, Kastre vald, Kaagvere küla, Kunimäe 
(Üksikelamu) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: elamu ehitusloa projekteerimistingimused. 
Mahasõit olemasoleva mahasõidu kaudu. Planeeritakse puurkaevu tee 
kaitsevööndisse. Lisatud tingimustele: 7.1. Projekti asendiplaanile kanda ja 
seletuskirjas tuua välja EhS § 71 kohane tee kaitsevöönd. 7.2. Riigitee 
kaitsevööndis on keelatud EhS § 70 lg 2 ja § 72 lg 1 nimetatud tegevused, sh 
on keelatud ehitada ehitusloakohustuslikku teist ehitist. Riigitee 
kaitsevööndis kehtivatest piirangutest võib kõrvale kalduda Transpordiameti 
nõusolekul vastavalt EhS § 70 lg 3. 7.3. Projektis kasutada riikliku 
teeregistri (http://teeregister.riik.ee) põhiseid teede numbreid ja 
nimetusi. 7.4. Parkimine lahendada kinnistusiseselt ning riigiteel 
parkimist, sh manööverdamist, mitte ette näha. 7.5. Projekti joonistel 
näidata projekteeritaval alal paiknevad olemasolevad ja kavandatavad 
tehnovõrgud ja muu taristu. Tehnovõrke, sh kaitsevööndeid, riigitee alusele 
maaüksusele mitte kavandada. Kui kavandatakse riigiteega ristuvaid 
tehnovõrke, siis tuleb lahendada nende rajamine kinnisel meetodil. Lähtuda 
Transpordiameti juhendis „Nõuded tehnovõrkude ja -rajatiste teemaale 
kavandamisel“ toodud põhimõtetest. 7.6. Projekti aluseks olev geodeetiline 
alusplaan peab olema mõõdistatud piisavas ulatuses, mis võimaldab projekti 
koostada ja kontrollida. Kõik projektiga kavandatu (sademeveesüsteemid, 
liikluslahendused vms) peab jääma mõõdistatud alusele.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27869970>  (menetlus nr: 
546173), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 08.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kastre Vallavalitsus) või menetleja (SIIM MANDEL) poole.