Subject: Viimsi vals, Metsakasti küla, Mäealuse katastriüksuse detailplaneeringu algatamine, lähteseisukohtade kinnitamine ja keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamata jätmine - eelnõu edastamine
From: Piret Kõo <[email-masked]>
To: Piret Kõo <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Jun 2026 11:50:34 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.

Edastame Teile seisukoha võtmiseks detailplaneeringu algatamise ja
keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamata jätmise otsuse eelnõu
koos

KSH eelhinnanguga Viimsi vallas, Metsakasti külas, Mäealuse
katastriüksusel.

Manuses: kaaskiri, eelnõu, KSH eelhinnang.

Heade soovidega

Piret Kõo
planeeringute spetsialist
planeeringute osakond
Viimsi vallavalitsus
+372 602 8881

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee