Subject: Teid on kaasatud menetlusse arvamuse avaldamiseks
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jun 2026 14:09:57 +0300

Lüganuse Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlus nr 2611271/06007 
aadressile Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, Rebu küla, Rihmu (Tuulutusšurf) 
ja soovib teid kaasata menetlusse.

Kaasamise kutse põhjus: Teile esitatakse ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 2 
alusel ehitusloa taotlus arvamuse andmiseks, kuna ehitis või ehitamine võib 
Teie õigusi või huve puudutada. Tulenevalt EhS § 42 lg 9 kui arvamuse andja 
ei ole kümne päeva jooksul ehitusloa eelnõu saamisest arvates arvamust 
avaldanud ega ole taotlenud tähtaja pikendamist eeldatakse, et arvamuse 
andja ei soovi ehitusloa eelnõu kohta arvamust avaldada, kui seaduses ei ole 
sätestatud teisiti.

Palun avage menetlus e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27879134> . E-ehituse 
keskkonda saab sisse logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust ootame kuni 12.06.2026 (k.a). Pärast selle tähtaja möödumist loeme, 
et teil ei ole menetluse osas vastuväiteid.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lüganuse Vallavalitsus) või menetleja (MARUL PAIST) poole.