Subject: Re: Eesti vanasõnad, Hermetics ja INITSIEERIMINE juba SELLEL nädalavahetusel
From: "Brit Mesipuu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Dec 2023 15:06:45 +0200

Tere!
ENdiselt ootan vastust!

Brit Mesipuu
Tegevjuht
&#43;372 521 5511
[email-masked]
www.milos.ee
facebook.com/milosreklaam
ee.linkedin.com/in/britmesipuu

16.11.2023 09:24 Brit Mesipuu kirjutas:

Tere!
Soovin uurida et kuidas olen sattunud teie meililisti?
Ootan vastust!

Brit Mesipuu
Tegevjuht
&#43;372 521 5511
[email-masked]
www.milos.ee
facebook.com/milosreklaam
ee.linkedin.com/in/britmesipuu

16.11.2023 03:25 Eesti Müstikakool kirjutas:

Eesti vanasõnad, Hermetics ja Initsieerimine nädalavahetusel
 <https://campaigns-events.pdx-1.onpdr.com/track/link/3d1k1p6o40/9zdbifcbmqzo300ayqtx77pvn/15n9v6e0mo>

Eesti Müstikakooli uudiskiriSuur rõõm on siin näha sind! Saadame sulle põnevat, inspireerivat infot ja 
uudiseid Eestis toimuvast Müstikakooliga seotud tegevustest.Tänased 
teemad: Eesti vanasõnad ja iidsed Hermeticsi tarkused! Sisemise väe avamise 
klass juba see nädalavahetus.
Uus viies Podcast!Eesti vanasõnad ja iidsed tarkused

Kirjutan teile täna mõnest vanast Eesti vanasõnast ja sellest, kuidas need 
esindavad iidseid Hermeticsi tarkusi, mis on palju vanemad kui meie. Või 
siiski mitte? Vanimad asustuse märgid maarjamaal ulatuvad umbes 11000 aastat 
tagasi. Hermeticsi tarkused aga pärinevad umbes 8000 aasta tagusest ajast 
Egiptuse piirkonnas, kus elas ja tegutses mees nimega Hermes Trismegistus. 
Hermes Trismegistusest sai alguse Hermeticsi tarkuste liin, millest omakorda 
3000 aastat tagasi kasvas välja kuningas Salomoni liin ja Müstikakool.

Aga nüüd lähemalt mõnedest populaarsematest vanasõnadest ja vaatame, kuidas 
nad meid mõjutavad ning millist sõnumit kanda võivad.

“Julge hundi rind on rasvane!”

Loomulikult! Kes on julge, julgeb otsustada, sammu astuda ja vastutuse 
võtta, sellele järgneb koheselt suurem tunnustus universumi poolt, suurem 
vägi, tugi ja lõpuks ka auhinnad ning tulemused.
Inglise keeles on käibel ka ütlused nagu “Obstacle is a way!” ja &quot;The 
mind adapts and converts to its own purposes the obstacle to our acting. The 
impediment to action advances action. What stands in the way becomes the 
way.” mis olid nii Winston Churchilli kui võimsa Rooma imperaatori Marcus 
Aureliuse (161 - 180 m.a.j.) elu motoks. Eesti keelde ümber panduna kõlab 
see järgmiselt: “Meel kohaneb ja muudab takistuste ületamise teekonna oma 
eesmärgiks. Teekonda takistav tegur edendab teekonda ennast. Takistus, mis 
seisis teel, saab ise uueks teeks!&quot;.

Lihtsa näitena elust enesest: kui õpime lapseeas jalgrattaga sõtma siis me 
kukume korduvalt, võibolla on põlved katkii, me vihastame, vannume, nutame 
ja tõuseme ikka uuesti sadulasse. Kuid ka ebaõnnestumise käigus me õpime 
väga palju, õpime tasakaalu, õpime uuesti tõusma, taastame ennast, õpime 
valuga toime tulema, stressi ja emotsioonidega toime tulema jne. Kõik need 
takistused teevad meist palju parema ja tugevama jalgratturi, kui me 
lihtsalt rattasadulasse hüppaks ja kohe esimese korraga sõitma õpiks.

Seega julge hunt, kellel on kogemusi, kes teab metsaseadusi ning on valmis 
riske võtma, siis tema rind ongi rasvasem kui ara ja ettevaatliku, 
vatitupsu-hundi rind.
See vanasõna toetab ja inspireerib arengut, liikumist ja jõudu, julgustab 
riskima, võtma vastutust ja astuma julgeid samme edasise progressi poole.

Seevastu palju konservatiivsemana kõlav:

“Vana karu enam tantsima ei õpeta!”

See vanasõna püüab ilmselt öelda seda, et vanusega tuleb tarkus. Igasse 
“ämbrisse” enam ei astuta ja juhindutakse elus pigem püsivamast elulaadist. 
Teisalt pole võimalik mööda vaadata tõigast, et see meelelaad piirab 
arengut, takistab edasi liikumist, ei julgusta ega inspireeri. See on 
otseselt vastu lootusele ja usule, et “kõik on võimalik”. See vanasõna ei 
teeni meid vaid seab meid hoopis piiravatesse raamidesse, annab põhjuse 
vabandusteks ja hirmudele alla andmiseks. Tegelik reaalsus näitab hoopis 
midagi muud. Ka vanemas eas on võimalik õppida, areneda ja ennast igal 
viisil täiustada.

“Enne töö ja pärast lõbu!”

Päris kindlasti! Eriti oluline vanasõna tänapäeval, kus on väga lihtne 
nutitelefoni scrollides dopamiinisõltuvusse jääda. Hetkelised pisikesed 
dopamiiniauhinnad on meil pidevalt käeulatuses, olgu selleks Netflixi film, 
hea söök kulleriga, instagrami feed või kiirpornost ajendatud seksuaalne 
orgasm.
Palju pikemat, suuremat naudingut ja rahulolu pakub aga suurema sisse pandud 
töö, kannatlikkuse ja väärtusega loodud uus väärtus. Seda vanasõna täiendab 
ilusti ka teine “Kaua tehtud kaunikene!”.

“Kuidas külvad, nõnda lõikad!”

Puhas karma seadus. Hermetcisi järgi on see üks seitsmest baasprintsiibist, 
põhjuse ja tagajärje seadus (The principle of cause and effect!). Igal 
sündmusel on mingi põhjus ja igal põhjusel on omakorda tagajärg. Kõik on 
omavahel seotud. Kui keerad kuskil mingi käki kokku, siis see tuleb sulle 
kas otseselt või kaudselt kunagi alati tagasi.

Eesti vanasõnu on veel väga palju kuid selleks korraks aitab. Võite mõelda, 
kuidas need mõttekäigud teile tunduvad ja kõnetavad ning kuidas teie oma 
elus vanasõnu kasutate ja nende tähendusi tähele panete?Sisemise väe avamine juba 18-19.11
Juba see nädalavahetus on meil tulemas järgmine oluline sündmus, mida 
soovitan väga kõigile:
18-19.11 Sisemise väe avamise klass - Empower Thyself koos initsieerimisega.
See on väga eriline, kahepäevane Müstikakooli baasklass koos iidsete 
tarkuste, praktikate ja initsieerimise tseremooniaga. Rohkem infot siin. 
Registreerimiseks palun kirjuta mulle otse [email-masked] või helista 
5035347. PS: Kui tunned kutset, siis kiirusta, sest veel viimased paar päeva 
on aega registreerida.
Kõikidel initsieeritutel on võimalus tulla klassi ka kordama. Omast 
kogemusest väga soovitan, sest iga kord on see täiesti uus kogemus. Klassi 
kordamine on täishinnast 70% soodsam.
Soovijad, palun kirjutage otse [email-masked] või helistage 5035347.
Lisaks olete alati oodatud  jätkusessioonidele nagu Aura puhastus, Full 
spirit aktivatsioon või turgutavad kristallisessioonid. Praegusel 
intensiivsel ajal on hea oma vaimu ja hinge eest pidevalt hoolt kanda.
MAX meditatsioonid üle kolmapäeviti
Väga hea viis ennast korraks maha laadida ja oma sisemise kõrgema minaga 
ühenduda.
Registreerida saab siin ja siin.
Lisaks toimuvad nädal Euroopa Müstikakooli kogukonna poolt korraldatud 
tasuta online meditatsioonid ja Chi-Do praktikad. Selleks võid ennast 
meililisti lisada siin.

Tuli välja värske Podcasti osa:Kõik pole kuld, mis hiilgab. Sama kehtib erinevate vaimsete õpetuste puhul - 
ka seal on oma trikid, kavalused, ohud ja ämbrid, millesse võib kukkuda. 
Selles saates vaatame lähemalt spirituaalseid ohte, kuidas teha vahet õigel 
ja valel ning ära tunda see, mis teenib.
Saates püüame vastata küsimustele
✨ Miks on vaimsuse puhul oluline struktuur?
✨ Mille poolest erinevad New Age ja iidne müstiline vaimne teekond?
✨ Kuidas ja miks tekivad spirituaalsed sektid?
✨ Mis vahe on mustal ja valgel, madalal ja kõrgel maagial?
✨ Kuidas teha vahet ohtudel ja võimalustel vaimsel teekonnal?
✨ Uudised, uuendused ja eesolevad klassid.
Saadet juhivad vaimsed teekaaslased Asse Sauga ja Andres Sirel - 
rahvusvahelise Modern Mystery School initsieeritud rituaalimeistrid ja 
sertifitseeritud tervendajad.

Eesti Müstikakooli Podcast on üleval kuulamiseks järgmistes keskkondades:
Spotify
Apple Podcast
Youtube
 FacebookKüsimuste korral palun kirjuta [email-masked] või helista 
&#43;3725035347, Asse SaugaLuba 
oma ellu tõeliselt praktilist maagiat ja müstikat.
Näeme varsti, kaunist teekonna jätku ja kohtumiseni juba tervenedes ja 
arengus!

Valguse ja Armastusega
Eesti Müstikakooli liider
Sertifitseeritud tervendaja ja vaimne teejuht
Asse Sauga
&#43;3725035347

Eesti Müstikakool - Certified by Modern Mystery School <https://campaigns-events.pdx-1.onpdr.com/track/link/3d1k1p6o40/9zdbifcbmqz 
o300ayqtx77pvn/m3597l40eq> 
<https://campaigns-events.pdx-1.onpdr.com/track/link/3d1k1p6o40/9zdbifcbmqzo300ayqtx77pvn/r23d1eq05o> 
<https://campaigns-events.pdx-1.onpdr.com/track/link/3d1k1p6o40/9zdbifcbmqzo300ayqtx77pvn/v17dllrdny>

Eesti Müstikakool
Tulika 19, Tallinn, Harjumaa, 10163, Estonia

Ei soovi enam neid e-maile saada? Vajuta siia, et ennast nimekirjast 
eemaldada