Subject: FW: Rummu RKA ÜVK rek. eh.loa eelnõu kooskõlastamata jätmine
From: "Annika Matson" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Sep 2025 15:03:19 +0300

Tere

Palun registreerida mulle menetlemiseks.

Delta viit: 7.1-2/25/8190-4

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Kadi Rajala <[email-masked]>
Sent: Monday, September 22, 2025 11:27 AM
To: Annika Matson <[email-masked]>
Subject: RE: Rummu RKA ÜVK rek. eh.loa eelnõu kooskõlastamata jätmine

Tere

Parandatud projekt asub lingil:

https://www.dropbox.com/scl/fo/it9fxuak2izck8v36qqcg/AD4-DPMnHNcKVabDaaRBj6w?rlkey=iskf8s6vkore8r85hqsvfe9p9 
<https://www.dropbox.com/scl/fo/it9fxuak2izck8v36qqcg/AD4-DPMnHNcKVabDaaRBj6w?rlkey=iskf8s6vkore8r85hqsvfe9p9&dl=0> 
&dl=0

Tervitades

Kadi Rajala-Pihl

51 24 123

 <http://www.hekaprojekt.ee/> http://www.hekaprojekt.ee/

From: Annika Matson <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 11. september 2025 09:33
To: Kadi Rajala <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Rummu RKA ÜVK rek. eh.loa eelnõu kooskõlastamata jätmine

Tere

Edastan tähelepanekud katete taastamise projektile:

1.	palun korrigeerida veidi punkti 2.1, et oleks vastavuses asendiplaanil 
esitatuga. Koondada riigitee maaüksusel kavandatud tegevus ühte lõiku, et 
oleks paremini hoomatav. Lagunenud asfaldi all taastamist riigitee 
maaüksusel ei ole ja kergliiklustee taastamine pole seotud kinnise meetodil 
torustike rajamisega

2.	Näidata lõike tähised ka Haapsalu mnt – Soojuse  tn kergliiklustee 
taastamisel. Taastamise ulatus teha pikemalt – 5 m kummalegi poole kaevikut.
3.	Kergliiklustee asfaldikate peab olema kloriididele vastupidav. Märkida 
projektis, et kergliiklustee asfaltkattesegu peab sisaldama 45% graniiti.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Kadi Rajala <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, September 2, 2025 8:18 PM
To: Annika Matson <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Rummu RKA ÜVK rek. eh.loa eelnõu kooskõlastamata jätmine

Tere

Parandatud Seletuskiri ja Katete taastamise projekt asuvad lingil:

 <https://www.dropbox.com/scl/fo/1p6wboyl2p19memi7rfld/AAAvpYcW3l96SggrppdryFM?rlkey=txbwis9nxyxwqi13zh8rv8skk&dl=0> 
https://www.dropbox.com/scl/fo/1p6wboyl2p19memi7rfld/AAAvpYcW3l96SggrppdryFM?rlkey=txbwis9nxyxwqi13zh8rv8skk&dl=0

Tervitades

Kadi Rajala-Pihl

51 24 123

 <http://www.hekaprojekt.ee/> http://www.hekaprojekt.ee/

From: Annika Matson < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: teisipäev, 2. september 2025 12:34
To: Kadi Rajala < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: Rummu RKA ÜVK rek. eh.loa eelnõu kooskõlastamata jätmine

Tere

1.	Katete taastamise ristlõigete asukohad jäävad veidi segaseks. Plaanil on 
märgitud lõige 1-1, kuid lõike joonist 1-1 ei leia.

Palun eristada selgelt riigitee maaüksusel kergliiklustee taastamise risti- 
ja pikilõiked plaanil ning lõike joonistel.

2.	VK-projektis märgite, et kõik avatud kaeviku seinad on toestatud, kuid 
teeprojekti lõike joonisel on viide, et vajadusel kasutada tugiseinad. Palun 
korrigeerida teeprojekti.

3.        VK seletuskirjas allolev lause jätab ehitajale võimaluse ka mitte 
rajada toestatud kaevikut, mis on vastuolus asendiplaanil märgituga. Palun 
korrigeerida seletuskirja.

4.        Alloleval pildil esiletõstetu asemel oleks korrektne märkida 
Transpordiamet.

5.        Teeprojekti seletuskirjas palun täiendada alloleval pildil 
esiletõstutud lause osa selliselt, et sõidutee asfaltkatendi taastamist pole 
ettenähtud, kuid taastada tuleb sõidutee äärne kergliiklustee ja haljastus.

PS. VK seletuskirja punktis 5.3.2 projekteeritud ühekihilise asfaltkatte 
taastamise katendikonstruktsioon ei ühti teeprojektis tooduga.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Kadi Rajala < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Monday, August 25, 2025 12:39 PM
To: Annika Matson < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: RE: Rummu RKA ÜVK rek. eh.loa eelnõu kooskõlastamata jätmine

Tere

Edastan vastused (kollasel taustal) ja parandatud projekti lingi ehitusloa 
taotluse nr. 2511271/17883 kohta esitatud märkustele.

Parandatud projekt asub:

 <https://www.dropbox.com/scl/fo/vot4pmv6875b5rnt97j51/AIAPfZGf5pnWPOi3DjNx3sM?rlkey=oorj0x0x8eyhoddu3qrp7ufr6&dl=0> 
https://www.dropbox.com/scl/fo/vot4pmv6875b5rnt97j51/AIAPfZGf5pnWPOi3DjNx3sM?rlkey=oorj0x0x8eyhoddu3qrp7ufr6&dl=0

Tervitades

Kadi Rajala-Pihl

51 24 123

 <http://www.hekaprojekt.ee/> http://www.hekaprojekt.ee/

From: Annika Matson < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: neljapäev, 14. august 2025 08:56
To: Kadi Rajala < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: Rummu RKA ÜVK rek. eh.loa eelnõu kooskõlastamata jätmine

Tere

Tänan. Lisasin omapoolsed küsimused / kommentaarid faili helesinisele 
taustale.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Kadi Rajala < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Friday, August 8, 2025 12:32 PM
To: Annika Matson < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: RE: Rummu RKA ÜVK rek. eh.loa eelnõu kooskõlastamata jätmine

Tere

Edastan vastused ja parandatud projekti lingi ehitusloa taotluse nr. 
2511271/17883 kohta esitatud märkustele.

Parandatud projekt asub:

 <https://www.dropbox.com/scl/fo/9de78k6ampoe8vi9lfut0/AI3_BGP4VZrGu_RMa9_hfTo?rlkey=f2yjd9jo6vplsfwuqv15yy52c&dl=0> 
https://www.dropbox.com/scl/fo/9de78k6ampoe8vi9lfut0/AI3_BGP4VZrGu_RMa9_hfTo?rlkey=f2yjd9jo6vplsfwuqv15yy52c&dl=0

Tervitades

Kadi Rajala-Pihl

51 24 123

 <http://www.hekaprojekt.ee/> http://www.hekaprojekt.ee/

From: Annika Matson < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: reede, 25. juuli 2025 12:54
To: Kadi Rajala < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: Rummu RKA ÜVK rek. eh.loa eelnõu kooskõlastamata jätmine

Tere

Edastan tähelepanekud ja küsimused Rummu RKA ÜVK I etapp projektile riigitee 
17 Keila-Haapsalu tee km 17,65–18,59 teemaal ja tee kaitsevööndis.

1.	Kas sõlmede V-97 ja VKS-29 vaheline lõik oleks võimalik rajada kinnisel 
meetodil ning jätta ära puurimiskaevik sõlme VS-97 asukohas ning puurimine 
teostada lõigus V-95 kuni VKS-29? Sellega saaks vältida avatud kaevikute 
rajamist nii lähedale kõnniteele ning jääks ära ka sõidutee asfaltkatte 
taastamine riigitee maaüksusel.
2.	Kas oleks võimalik nihutada maakraan VLP-30 teisele poole aeda väljapoole 
riigitee maaüksust alloleval pildil märgitud asukohta? Hetkel tuleks kaevik 
väga kergliiklustee serva ning tõenäoliselt oleks vajalik taastada ka 
kergliiklustee katend ja kaevikusse jääks ka liiklusmärk.

3.	Edastada riigitee nr 17 km 17,84 kergliiklustee katete taastamisest piki- 
ja ristlõike joonis. Taastamine teostada astmetega 0,3 m.
4.	Lisada kaeviku kaugus kõnnitee äärest riigitee nr 17 km 17,85.
5.	Soojuse tänav (43101:001:0579) kinnistu ette rajatud avatud kaevik on 
nurkapidi kergliiklustee servas ning arvestades kaeviku varisemisnurgaga 
(53˚) on vajalik taastada ka kergliiklustee. Ettepanek - nihutada VS-101 ja 
K1-107 väljapoole riigitee maaüksust ning kergliiklustee taastamise asemel 
taastada Haapsalu mnt 12 kinnistu aed, juhul kui seda lühikest lõiku pole 
võimalik teostada kinnisel meetodil.
6.	Ristmevälja joonistel (VK-5-03) kajastada avatud kaevikuid, arvestades ka 
varisemisnurgaga  (53˚).
7.	Asendiplaanil eristada toestatud kaeviku seina.
8.	IKÕ tingmärkide loendis kajasta ainult neid projekteeritud elemente, mis 
plaanil kajastuvad. Tulenevalt asjaolust, et oleme muutnud veidi projekti 
kooskõlastamise tööprotsessi ning Transpordiameti maade osakond kooskõlastab 
projektile lisatud isikliku kasutusõiguse plaanid enne planeerimise osakonna 
poolt projektile kooskõlastuse väljastamist, võib isikliku kasutusõiguse 
plaanile lisanduda veel märkusi.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Kadi Rajala < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Wednesday, July 16, 2025 7:11 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Rummu RKA ÜVK rek. eh.loa eelnõu kooskõlastamata jätmine

Tere

Edastan vastused ja parandatud projekti lingi ehitusloa taotluse nr. 
2511271/17883 kohta esitatud märkustele.

Parandatud projekt asub:

 <https://www.dropbox.com/scl/fo/65spjn3aec4sqtreyrmhw/ALWnpHlJn_rRw2GFaRbGlOs?rlkey=ye3u4thbeixo8ncsy73pstuxk&dl=0> 
https://www.dropbox.com/scl/fo/65spjn3aec4sqtreyrmhw/ALWnpHlJn_rRw2GFaRbGlOs?rlkey=ye3u4thbeixo8ncsy73pstuxk&dl=0

Tervitades

Kadi Rajala-Pihl

51 24 123

 <http://www.hekaprojekt.ee/> http://www.hekaprojekt.ee/

 <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient>

Viirusevaba 
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient> 
www.avast.com