Subject: Kolmanda isiku seisukoht hankes nr 272907
From: "Rahel Behrsin" <[email-masked]>
To: "RAM RHVAKO Vaidlustuskomisjon" <[email-masked]>
Cc: "Riina Loorpuu" <[email-masked]>, "RTK Info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Mari-Ann Sinimaa" <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Mar 2024 20:06:40 +0200

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile 
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Austatud riigihangete vaidlustuskomisjon

Lugupeetud menetlusosalised

Kolmanda isiku Lanmer OÜ lepingulise esindajana esitan kolmanda isiku 
seisukoha ja kulud (koos 2 lisadokumendiga) hankes nr 272907.

Lugupidamisega

RAHEL BEHRSIN
Vandeadvokaat

Kaarli pst 1 / Roosikrantsi 2, 10119 Tallinn, Eesti
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
T. +372 611 0900 M. +372 56 631 059

 <http://www.tark.legal/> www.tark.legal

Jälgi meid  <https://www.facebook.com/tarklegal/> 
<https://ee.linkedin.com/company/tark-&-co>

 <https://tark.legal/> TARK on advokaadibüroo Eestis, tehes Baltikumis 
koostööd Läti advokaadibürooga  <https://skdz.lv/> SKRASTIŅŠ & DZENIS ja 
Leedu advokaadibürooga  <https://motieka.com/> MOTIEKA & AUDZEVIČIUS.

Antud e-kiri on konfidentsiaalne ning kaitstud 
<https://tark.legal/disclaimer/> õigustega.