Subject: FW: Tänavavalgustuse liitumine 20174 Konuvere-Sulu tee kinnistul, Jõeääre küla, Märjamaa vald, Rapla maakond ja Uuesauna tee kinnistul, Aruküla, Märjamaa vald, Raplamaa
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Jul 2026 13:33:14 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Saamel Lembit <[email-masked]>
Sent: Monday, July 20, 2026 10:42 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: Tänavavalgustuse liitumine 20174 Konuvere-Sulu tee kinnistul,
Jõeääre küla, Märjamaa vald, Rapla maakond ja Uuesauna tee kinnistul,
Aruküla, Märjamaa vald, Raplamaa

Tere

Saadan Sulle asendiplaanid, kus on kajastatud TV liitumised
elektrivõrguga. Kui joonistel kajastuv on sobiv, siis vormistaksin
lõplikud joonised koos IKÕ alade ja seletuskirjadega.

Lugupidamisega

Lembit Saamel

AS Connecto Eesti

Vahtra tn 6

85008 Sauga, Pärnu

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 55 625 865

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee