Subject: FW: LM 571 Kostivere
From: "Art Kuum" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 14 May 2026 15:31:34 +0300

Lugupeetud Transpordiamet

Jõelähtme valla politsei konstaabel juhib ell olevas kirjas tähelepanu, et
Aruküla poolt Kostiverre tuleval teel puudub "Asula" alguse märk.
Tegemist on riigile kuuluva teega nr 11307 mistõttu edastan selle mure
Transpordiametile. Loodan, et saate märgi kiirelt paigaldatud.

Parimate soovidega

Art Kuum
Jõelähtme abivallavanem
[email-masked] / +3725017127

From: Karmo Kaasik <[email-masked]>
Date: Wednesday, 6. May 2026 at 10:21
To: Art Kuum <[email-masked]>
Subject: LM 571 Kostivere

Tere!

Minu poole pöördus Kostivere elanik murega, et Aruküla teel puudub LM 571
„Asula“, kui sõita Kostiveresse sisse. Asula lõpu märk on olemas. Lisan
fotod manuses.

Lugupidamisega

Karmo Kaasik

piirkonnapolitseinik

Ida-Harju politseijaoskond

tel. 53329376