Subject: Re: Täiskasvanute koolituse seaduse muutmise seadus (Digiriigi Akadeemia)
From: "ETKA Andras" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, "Stina Avvo - JUSTDIGI" <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Aug 2026 10:39:25 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan ETKA Andras arvamuse täiskasvanute koolituse seaduse  muutmise 
seaduse eelnõu kohta.

Lugupidamisega

Ene Käpp

juhatuse esimees

ETKA Andras

Parda tn 4

10151 Tallinn

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.andras.ee <http://www.andras.ee>
On 13/08/2026 14:49,  <mailto:[email-masked]> [email-masked] 
wrote:

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Täiskasvanute koolituse seaduse muutmise seadus (Digiriigi 
Akadeemia)

Registreerimise kuupäev: 06.08.2026

Registreerimise number: 8-1/5794-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee