Subject: Kuidas jõuab info Gripiradarist perearstideni?
From: "Heli Rajasaar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 14 Oct 2025 19:33:56 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere
Tartu Ülikooli teadlased on rahvusvahelise projekti raames käivitanud 
Gripiradari (https://gripiradar.ut.ee). See on veebiküsimustik, kus osalejad 
hindavad iganädalaselt oma hingamisteede seisundit. Kogutud andmed 
võimaldavad saada ülevaate haigestumistest ülemiste hingamisteede 
haigustesse – sageli inimene ei pöördu ju kergete vaevustega arsti poole.
Soovime, et info Gripiradarist jõuaks perearstideni, et nad saaksid teabe 
ooteruumidesse infotahvlile panna.  Manuses on väljatrükitav teabeleht.
Olen saanud teada, et info levik perearstideni on võimalik läbi Terviseameti 
perearstide listi. Kelle poole pean pöörduma, et info perearstide listi 
kaudu edastada? Sellisel juhul kirjutan ka pöördumise perearstidele.

Tänades
Heli Rajasaar
Kliiniliste uuringute koordinaator
Mikrobioloogia osakond
Bio- ja siirdemeditsiini instituut
Tartu Ülikool