Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Nov 2024 13:21:18 +0200

Tere!

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/08435 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Rapla linn, Tallinna mnt 
41 (null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rapla Vallavalitsus kaalub Rapla linnas Välja 
tänava ja Tallinna maantee ristmiku piirkonnas asuvale Tallinna mnt 41 
maaüksusele (katastritunnus 67001:007:0340) 3-korruselise korterelamu 
ehitusõiguse andmist projekteerimistingimustega. Tegemist on 
miljööväärtusliku ala ja detailplaneeringu koostamise kohustusega 
piirkonnaga, kuhu 2016. aastal samal eesmärgil projekteerimistingimustega 
ehitusõigus anti. Tänaseks on toonased projekteerimistingimused aegunud ja 
seetõttu kaalutakse küsimust uuesti. Taotluse ja eelnõuga saab tutvuda 
ehitisregistri vahendusel ja valla veebilehel 
https://rapla.ee/projekteerimistingimused. Ettepanekud palun esitada 
ehitisregistri vahendusel või valla e-posti aadressile [email-masked].

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27167405>  (menetlus nr: 
459273), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 18.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister