Subject: FW: Kodanikupöördumine seoses „Omnibus” ettepaneku ja pestitsiidide regulatsiooniga
From: "Info - SOM" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Jun 2026 08:48:45 +0300

From: Natalija Svrtan (PAN Europe) <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, 08 June 2026 07:34:00
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Karmen Joller - SOM 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Kodanikupöördumine seoses „Omnibus” ettepaneku ja pestitsiidide 
regulatsiooniga

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud ministrid,

Kirjutan teile murelike kodanike nimel, kelle nimel võtsime teiega hiljuti 
ühendust seoses 
<https://www.pan-europe.info/resources/letters/2026/05/urgent-citizen-call-reject-omnibus-proposal-protect-public-health> 
kavandatava Omnibus X paketiga toidu ja sööda ohutuse valdkonnas ning selle 
mõjuga Euroopa Liidu pestitsiide käsitlevatele õigusaktidele.

Kuna nõukogu hääletus selle ettepaneku üle on kavandatud järgmisele reedele, 
soovivad kodanikud teada oma valitsuse seisukohta kavandatavate muudatuste 
suhtes. Eriti valmistab neile muret võimalik mõju rahvatervisele, 
bioloogilisele mitmekesisusele ja keskkonnakaitsele.

Oleksime tänulikud, kui vastaksite lisatud kirjas esitatud muredele ja 
teavitaksite meid oma valitsuse seisukohast enne nõukogu hääletust.

Täname teid tähelepanu eest sellele küsimusele. Ootame teie vastust, et 
saaksime seda jagada asjaomaste kodanikega.

Lugupidamisega,

Natalija Svrtan

Campaigner - Pesticide-free agriculture / Pesticide Free Towns

 <http://pan-europe.info/> Pesticide Action Network (PAN) Europe
Rue de la Pacification 67
1000 Brussels
Belgium

T: +32 2 318 62 55

M1: +32 499 32 88 92

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.pan-europe.info/> www.pan-europe.info

 <http://pan-europe.info/>

On Mon, Jun 1, 2026 at 6:05 PM Natalija Svrtan (PAN Europe) 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> > wrote:

Lugupeetud tervise-, põllumajandus- ja keskkonnaministrid,

Palun leidke manusest avatud kiri, mis võtab kokku paljude kodanike tõsised 
mured seoses toidu ja sööda ohutust käsitleva „Omnibus 
<https://food.ec.europa.eu/horizontal-topics/simplification-legislation_en>  
” ettepanekuga.
Selle kirjaga soovime edastada nende muret pestitsiidide mõju pärast 
rahvatervisele ja bioloogilisele mitmekesisusele ning teada saada teie 
seisukohta selles küsimuses.

Täname teid tähelepanu ja vastuse eest käesolevale kirjale.

Lugupidamisega,

Pesticide Action Network Europe’i nimel

Natalija Svrtan

Campaigner - Pesticide-free agriculture / Pesticide Free Towns

 <http://pan-europe.info/> Pesticide Action Network (PAN) Europe
Rue de la Pacification 67
1000 Brussels
Belgium

T: +32 2 318 62 55

M1: +32 499 32 88 92

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.pan-europe.info/> www.pan-europe.info

 <http://pan-europe.info/>