Subject: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: väljaspool kodu osutatav üldhooldusteenus via Terviseamet <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Oct 2024 10:45:13 +0300

Kodanikult saabus terviseamet.ee veebivormi kaudu vastused:
Veebivorm: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale
tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
Vastamise aeg: Teisipäev, 8. oktoober 2024 - 10:45
Vastused:
TEENUS: 	väljaspool kodu osutatav üldhooldusteenus	Sotsiaalse
rehabilitatsiooni teenus on:		TEENUS(jätk):
Erihoolekandeteenuse liik:		TEENUS(jätk2):	väljaspool kodu
osutatav üldhooldusteenus	 
==TAOTLEJA KONTAKTANDMED==	Taotleja nimi:	OÜ Kagutuul reg nr
111233954	Taotleja juriidiline aadress/telefon/e-post:	Keskuse
tee 2, Ristipalo küla, Räpina vald, Põlvamaa tel 53002224
[email-masked]	Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed:
Maarika Loodus	Teenuse osutamise koha aadress:	Keskuse tee 2, Ristipalo
küla, Räpina vald	Planeeritud kohtade arv:	8	 
TÄITA LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL (vali sobiv):		Mööbliga katmata
vaba põrandapind ruumis:		TÄITA LAPSEHOIUTEENUSE PUHUL2:
Vaba põrandapind mänguruumis:		Vaba põrandapind magamisruumis:
== TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU
LÄBIVIIMISEGA ==	Taotluse esitamise kuupäev:	8. oktoober 2024
Taotluse esitaja nimi:	Maarika Loodus	 
Lisatud failid: On manuses