Subject: Ilmatsalu, Raba tee 5 müra
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 6 May 2026 15:10:01 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Ilmre OÜ on taotlemas ehitusluba Tartus, Ilmatsalu, Raba tee 5 kinnistule
uue tootmishoone rajamiseks.

Detailplaneeringus on fikseeritud: "Uute hoonete ja rajatiste rajamise
eeltingimuseks on müra

ennetavate meetmete rakendamine müra tõkestamiseks, müra piirväärtuse
normidega vastavuse

tagamine ja vastavusse viimine. Kaasata tuleb ekspert, kes leiab
asjakohased tehnilised

lahendused müra vähendamiseks. Koostööd tuleb teha Terviseametiga".
Fikseerida viidatud

nõudmiste täitmisele projekti seletuskirjas.

Kas Terviseametil on manuses toodud uuringu või mingite teiste andmete
alusel anda antud teemal soovitusi või juhiseid?

Lugupidamisega / Kind regards

Tarmo Tigane

Mob +372 53055075

ILMRE OÜ

Raba tee 5, Ilmatsalu 61401, Estonia

 <http://www.ilmre.ee/> www.ilmre.ee