Subject: ürituse kooskõlastamine Kammivabrikus 29.05.2026
From: "Kaili Adamson" <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Tue, 12 May 2026 13:04:50 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Oleme korraldamas 29.05.2026 Kammivabriku tehasehoones (Teguri 28a, Tartu) 
ettevõtte Kommipomm 30. juubelipidu, oodatav osalejate arv 500 inimest.
Peo kellaajad 16:00-23:00
Kirjaga kaasas saaliplaan ja evukatsiooniplaan.

Kas kõik sobilik ja saame kooskõlastatud või peaksin mingit infot veel 
jagama?

Tervitades

Kaili Adamson
LIVE!
+ 372 556 34 824
www.liveagentuur.ee
Live Agentuur OÜ
FB: LIVE üritusturundusagentuur
Instagram: @liveagentuur

Käesolev e-kiri on saadetud LIVE! äritegevuse raames ning selle sisu ja 
manused on konfidentsiaalsed. E-kirjas sisalduvat informatsiooni võib 
kasutada vaid isik, kellele see on adresseeritud.