Subject: Biomonitooringu uuringu kontakti vahetus
From: "Marilin Lutsoja - SOM" <[email-masked]>
To: "Anu Suviste - AKI" <[email-masked]>, "info - AKI" <[email-masked]>
Cc: "Joel Valge - SOM" <[email-masked]>, "Maia Radin" <[email-masked]>, "Aive Telling - SOM" <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Sep 2025 13:47:38 +0300

Tere

Olen vastutava töötleja kontaktisik biomonitooringu uuringul
“Biomonitooringu läbiviimine põlevkivi sektoriga kokku puutuva elanikkonna
seas (töötajad ja elanikud), teine etapp – biomonitooringu läbiviimine”.
Annan teada, et alates 3.10 ma enam Sotsiaalministeeriumis ei tööta ning
antud uuringuga seotud tegevused võtab minult üle Joel Valge
([email-masked] <mailto:[email-masked]> ).

Tervitades

Marilin Lutsoja
nõunik
[email-masked]

Sotsiaalministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
 <https://www.sm.ee/> www.sm.ee