Subject: Soojuse tee 14 liitumine keskpingel- kooskõlastamine
From: "Altoja, Keio" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Jan 2024 10:53:59 +0200

Tere,

Saadan ümber kooskõlastamiseks Soojuse tee 14 keskpinge liitumise
projekti. Projekt on varasemalt Transpordiameti poolt
kooskõlastatud(olemasolev kooskõlastus lisatud manusesse), kuid
projektilahendus muutus väheke ning seetõttu saadan uuesti
kooskõlastamiseks projekti.

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Põhja projekteerimispiirkond

Keio Altoja

Projektijuht

Vesse 8, 11415 Tallinn

Mob +372 53 426415

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.