Subject: Kauba nomenklatuuri kood liimieemaldusvahendil
From: "Sirje Saar" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Fri, 23 May 2025 10:16:26 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Meie tootevalikus on toode A01EE10 Liimi eelmaldus sprei FURINE 50ml, mida
kasutavad stoomipatsiendid ja diabeedipatsiendid isiklikuks abivahendiks.

Sotsiaalministri määruses Käibemaksumääraga 9% maksustatavad ravimid,
rasestumisvastased vahendid, sanitaar- ja hügieenitooted,
meditsiiniseadmed ning abivahendid on § 2 punkt 17 all kirjeldus:

stoomiümbrise kaitse (nahka kaitsva vedelikuga immutatud kaitse,
stoomirõngas) ja naha liimi jääkidest puhastamise vahend
(nahapuhastuspadjakesed, nahapuhastuslahus aerosoolina.

Antud toode kuuluks sinna alla aga tootja on kauba CN koodiks määranud
3006.91.00.00 (Stoomi jaoks identifitseeritavad seadmed).

Küsimus, kas me võime seda toodet müüa 9% käibemaksumääraga või on
võimalik lisada nimekirja vastav kombineeritud nomenklatuuri kaubakood?

Lugupidamisega

Sirje Saar
AB Medical Group Eesti OÜ
Müügisekretär
Reti tee 12, 75312 Peetri alevik,

Rae vald, Harjumaa
Tel: +372 655 2310
GSM: +372 524 5763
E-mail: [email-masked]
Web:     <http://www.abmedical.ee/> www.abmedical.ee