Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 73625202550)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Sep 2025 11:23:10 +0300

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 73625202550 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8807148&turva=e146f578a75ca8de83ae97e4c69f222ae0dcb6a7de83e51357986d4c3fe2427971485bdf0cfa9724cb72f95502c123192860b752daa0bec49d3de438688eceb2> 
&teade=8807148&turva=e146f578a75ca8de83ae97e4c69f222ae0dcb6a7de83e51357986d4c3fe2427971485bdf0cfa9724cb72f95502c123192860b752daa0bec49d3de438688eceb2

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 73625202550.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8807148&turva=e146f578a75ca8de83ae97e4c69f222ae0dcb6a7de83e51357986d4c3fe2427971485bdf0cfa9724cb72f95502c123192860b752daa0bec49d3de438688eceb2> 
&teade=8807148&turva=e146f578a75ca8de83ae97e4c69f222ae0dcb6a7de83e51357986d4c3fe2427971485bdf0cfa9724cb72f95502c123192860b752daa0bec49d3de438688eceb2

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8807148&turva=e146f578a75ca8de83ae97e4c69f222ae0dcb6a7de83e51357986d4c3fe2427971485bdf0cfa9724cb72f95502c123192860b752daa0bec49d3de438688eceb2> 
&teade=8807148&turva=e146f578a75ca8de83ae97e4c69f222ae0dcb6a7de83e51357986d4c3fe2427971485bdf0cfa9724cb72f95502c123192860b752daa0bec49d3de438688eceb2

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court