Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Jun 2026 13:44:35 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Valga Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/15960 
aadressile Valga maakond, Valga vald, Valga linn, Kungla tn 36 (Hooldekodu) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: EhS § 42 lg 7 p 1 (7) Pädev asutus esitab 
ehitusteatise eelnõu kooskõlastamiseks asutusele, kelle õigusaktist tulenev 
pädevus on seotud taotluse esemega.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27897317>  (menetlus nr: 
482936), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Valga Vallavalitsus) või menetleja (IIVIKA VOODE) poole.