Subject: Haridus- ja teadusministri määruse eelnõu arvamuse avaldamiseks esitamine_ Haridus- ja teadusministri 2. oktoobri 2018. a määruse nr 29 „Riikliku täienduskoolituse tellimuse koostamise ja esitamise kord ning akadeemilise tunni maksumus õppekavarühmade ...
From: <[email-masked]>
To: "RTK Info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 31 Mar 2025 14:29:45 +0300

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile 
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Tere

Teile on saabunud kiri Haridus- ja Teadusministeeriumist.

Pealkiri: Haridus- ja teadusministri määruse eelnõu arvamuse avaldamiseks 
esitamine_ Haridus- ja teadusministri 2. oktoobri 2018. a määruse nr 29 
„Riikliku täienduskoolituse tellimuse koostamise ja esitamise kord ning 
akadeemilise tunni maksumus õppekavarühmade kaupa Haridus- ja 
Teadusministeeriumi valitsemisalas“ muutmine

Registreerimise kuupäev: 31.03.2025
Registreerimisnumber: 8-2/25/1489

Tähtaeg 07.04.2025

Haridus- ja Teadusministeerium
tel 735 0222
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]