Subject: Teabenõue seoses Äriseadustiku §143 lg 3 sõnastusega
From: Küllike Kotsulim <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Jul 2025 11:36:34 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kuidas tõlgendada Äriseadustiku § 143 lg 3:   (3) Kui osaühingu osakapital
on vähemalt 25 000 eurot või mitterahalise sissemakse arvel saadud või
suurendatava osa nimiväärtus on vähemalt 25 000 eurot, peab mitterahalise
sissemakse väärtuse piisavuse hindamist käesoleva seadustiku §-s 142
sätestatud nõuetele vastavuse osas kontrollima audiitor. Audiitori
vastutusele kohaldatakse vastavalt aktsiaseltsi mitterahalise sissemakse
hindamise ja audiitori vastutuse kohta sätestatut.

Kas see tähendab, et kui osaühingu osakapital on vähemalt 25,000 eurot, on
mitterahalise sissemakse väärtuse hindamiseks ALATI vaja audiitori
hinnangut isegi kui mitterahalise sissemaksega suurendatase osa
nimiväärtust vaid 10 euro võrra?

Ette tänades,

Best regards / Tervitades,

Küllike Kotsulim

HR Manager

Tschudi Financial Services OÜ

Marja St 9, 10617 Tallinn, Estonia

phone: +372 6409 511

e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.tschudigroup.com/>