Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 8 Jul 2026 15:54:42 +0300

Lüganuse Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/05200 aadressile (asub mitmel aadressil) (Elektrituulik WT-1, 
Elektrituulik WT-2, Elektrituulik WT-3, Elektrituulik WT-4, Elektrituulik 
WT-5, Elektrituulik WT-6, Elektrituulik WT-7, Elektrituulik WT-8, 
Elektrituulik WT-9, Elektrituulik WT-10, Elektrituulik WT-11, Elektrituulik 
WT-12, Elektrituulik WT-13, Elektrituulik WT-14, Elektrituulik WT-20, 
Elektrituulik WT-21, Juurdepääsuteed ja platsid, 33kV kaablivõrk) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Esitame EhS § 31 lg 4 p 1, § 120 lg 1 p 1 ja 
LennS § 35 lg 3 alusel projekteerimistingimused kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27927691>  (menetlus nr: 
556194), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lüganuse Vallavalitsus) või menetleja (MARUL PAIST) poole.