Subject: RE: Narva Tööstusinkubaatori taotluse vastavuskontrolli läbiviimine
From: "Kaarel Lehtsalu"
To: "Kadrin Randpuu" <[email-masked]>
Cc: "Riin Roosalu" <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Oct 2023 14:47:06 +0200

Tere!

Jah, palun kontrollige need tingimused samuti üle.

Head! Kaarel

From: Kadrin Randpuu <[email-masked]>
Sent: Tuesday, October 10, 2023 3:12 PM
To: Kaarel Lehtsalu <[email-masked]>
Cc: Riin Roosalu <[email-masked]>
Subject: Narva Tööstusinkubaatori taotluse vastavuskontrolli läbiviimine

Tere, Kaarel!

Kiri jõudis kohale ja meil ka töös.

Täpsustan üle, sest kirjas ei ole, aga eelnõu projektis on veel  sellised
tingimused:

2.5.. Toetavad tegevused peavad olema  kooskõlas „ei kahjusta oluliselt“
põhimõttega, mille kohaselt ei tekitata Euroopa Parlamendi ja nõukogu
määruse (EL) 2020/852, millega kehtestatakse kestlike investeeringute
hõlbustamise raamistik ja muudetakse määrust (EL) 2019/2088 (ELT L 198,
22.06.2020, lk 13–43) artiklis 17 nimetatud olulist kahju ühelegi artiklis
9 sätestatud keskkonnaeesmärgile.

2.6. Punktis 2.5 nimetatud „ei kahjusta oluliselt” põhimõttega kooskõla
tagamiseks tuleb punktis 2.2.1 nimetatud inkubatsioonikeskuste rajamisel
hinnata „ei kahjusta oluliselt“ põhimõttele vastavust lähtuvalt
rakendusüksuse veebilehel avaldatud juhendist, mis põhineb Euroopa
Komisjoni teatisel 2021/C 58/01 Tehnilised suunised põhimõtte „ei kahjusta
oluliselt” kohaldamise kohta taaste- ja vastupidavusrahastu puhul (ELT C
58, 18.02.2021, lk 1–30).

2.7. Toetatavad tegevused on kooskõlas Vabariigi Valitsuse 12. mai 2022.
aasta määruse nr 55 „Perioodi 2021-2027 Euroopa Liidu ühtekuuluvus- ja
siseturvalisuspoliitika fondide rakenduskavade vahendite andmise ja
kasutamise üldised tingimused“ (edaspidi ühendmäärus) § 7 alusel
seirekomisjoni kinnitatud valikukriteeriumite ja -metoodikaga   .

Kas need oleks ka vaja enne käskkirja kinnitamist kontrollida? Teeks siis
kõik ühe hooga ära.

Tervitades

Kadrin

See elektronkiri võib sisaldada konfidentsiaalset informatsiooni. Kui
antud kiri ei ole suunatud Teile, siis selle avaldamine, kopeerimine,
levitamine või muul viisil kasutamine on rangelt keelatud ning võib olla
ebaseaduslik. Kui saite selle kirja ekslikult, palun teavitage sellest
koheselt kirja saatjat ning kustutage kiri oma süsteemidest.

  _____

This e-mail may contain confidential information. If you are not the
intended recipient you are hereby notified that any use, disclosure,
copying, distribution or taking any other action in reliance on the
contents of this information is strictly prohibited and may be unlawful.
If you received this e-mail in error, please contact the sender and delete
the material from your systems.