Subject: Pärnu maakond, Jõekalda tee 20 RVP elektriliitumine
From: "Sild Marit" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Aug 2026 14:50:01 +0300

Tere,

Saadan kooskõlastamiseks Pärnu maakonnas, Silla külas asuva Jõekalda tee
20 RVP elektriliitumise ehitusprojekti.

Projekti failid lisatud manusesse.

Lugupidamisega,

Marit Sild

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 58 857 211

E-mail: [email-masked]

Energia 4, 80042 Pärnu linn. Eesti

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.