Subject: RE: Liikuvusuuring (TRAM) Puuduste kõrvaldamiseks tähtaja määramine
From: "Siim Viin" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Oct 2025 14:38:48 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere Anu

Suur tänu tähelepanekute eest. Esitame puuduste märkuste vastused ning 
korrigeeritud dokumendid.

Dokumentides on tehtud muudatusi ka Eetikakomitee tähelepanekutest 
tuginevalt ja need muudatused on ka tähistatud.

Kommentaaridega on kokku viidud muudatused märkuste numbritega. Liikumiseks 
sobivate ilmade peatse lõppemisega seoses on meil kiire ja palume dokumendid 
üle vaadata paralleelselt Eetikakomitee loa taotluse menetlusega. Saadame 
Eetikakomitee loa koha kui see saabub.

Kui on täiendavaid küsimusi siis vastan meeleldi.

Lugupidamisega

Siim Viin
liikuvusmudeli arendusjuht
Liikuvuse kavandamise osakond
+372 5387 5576
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, September 26, 2025 7:04 PM
To: Siim Viin <[email-masked]>
Subject: Puuduste kõrvaldamiseks tähtaja määramine

Tere!

Teile on saadetud Andmekaitse Inspektsiooni dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu dokument.

Pealkiri: Puuduste kõrvaldamiseks tähtaja määramine

Registreerimise kuupäev: 26.09.2025

Registreerimise number: 2.2.-1/25/37-2

Tundliku sisuga elektroonilised pöördumised on võimalik inspektsioonile 
edastada krüpteeritult kasutades ID- kaarti ja ID-tarkvara 
<https://installer.id.ee/?lang=est> . Kuidas dokumente krüpteerida, vaata 
siit <https://www.aki.ee/meist/vota-uhendust/saada-kiri> .

Andmekaitse Inspektsioon

Tatari 39, 10134 Tallinn
Telefon: 627 4135
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.aki.ee> www.aki.ee

ERAELU KAITSE JA RIIGI LÄBIPAISTVUSE EEST

Leia meid 
<https://www.linkedin.com/company/estonian-data-protection-inspectorate/> 
LinkedInist või kuula 
<https://open.spotify.com/show/3zUmUfZZchralr4845AUFJ?si=a94a8df1e9264c92&nd=1&dlsi=d71b67c3014b4ca6> 
Andmehäälingust