Subject: FW: Maakatastriseaduse jt seaduste eelnõu
From: "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>
To: "Karine Grigorjan-Algmaa - TLRKK" <[email-masked]>, "Mai Kurul - TRKK" <[email-masked]>, "Jaanika Anton - TRKK" <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Aug 2026 08:40:21 +0300

From: Vello Kima - MKM <[email-masked]>
Sent: Wednesday, August 5, 2026 5:15 PM
To: Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>
Subject: Maakatastriseaduse jt seaduste eelnõu

Tere

Saadan täpsemad juhised eelnõu tagasisidestamiseks. Eelnõu ja sellele juba
antud tagasiside ise on leitav lingilt -

https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/aa082669-f82f-4857-9b25-6eb
edf7e2001

Palume hinnata eeskätt asjaõiguslikke muudatusi ja lisaks palju erinevates
kohtuastmetes arutatud küsimust, mis puudutab maakorralduse olemust ja
selle seost kinnisasja käsutamisega. Varem on seadusandja mõte leidnud
esimeses ja teises astmes tuge just maakorralduse osas ja selle erinevast
olemusest võrreldes tavapärase asjaõigusliku tehinguga.

Palun võimalusel arvamusi ja tagasisidet Maakohtult ja Ringkonnakohtult
11.08.2026.

Tervitades

	Vello Kima
maapoliitika valdkonnajuht
Maa- ja ruumipoliitika osakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
+372 5787 0569 [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.mkm.ee <https://www.mkm.ee>  | Suur-Ameerika 1, Tallinn