Subject: Raasiku valla turvalisusepäev 30.05.2026
From: "Helen Palberg" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Fri, 15 May 2026 10:52:29 +0300

Tere
 
Raasiku vald on korraldamas 30.05.2026 algusega kell 14.00 (orienteeruv
lõpp 17.00) turvalisusepäeva. Päev toimub valla laulu- ja tantsupeo
raames, mis toob hinnanguliselt kokku ca 400 inimest. Turvalisusepäeval on
hetkel lubanud osaleda vabatahtlik pääste, piirkondlik politsei (Gitte
Lees), raudteeohutuse organisatsioon OLE, Transpordiamet, Kaitseliit ja
Naiskodukaitse jne. Siit küsimus, kas politseil oleks võimalik üritust
väisata ka kiirreageerijate ja politseikoertega?

 
Parimate soovidega
 
Helen Palberg
Raasiku Vallavalitsus
Perede- ja ennetustööspetsialist
&#43;372 5843 3150