Subject: teabenõue seoses õigusteenuse osutamisega
From: "Angela Kase WALLESS" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Sep 2024 21:11:55 +0300

Tere!

Palume eeltoodud päringule vastata esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem
kui 13.09.2024 tulenevalt kohtuasjas määratud menetlustähtaegadest.

Lugupidamisega

Angela Kase

Angela Kase

Nõunik | Vandeadvokaat

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

506 2981

Liivalaia 45, 10145 Tallinn

 <https://walless.com/et/> www.walless.com

Eesti, Läti, Leedu

Advokaadibüroo WALLESSi teenustele kohaldatakse üldtingimusi, mis on
kättesaadavad meie  <https://walless.com/et/uldtingimused/> kodulehel.
E-kiri koos võimalike manustega on konfidentsiaalne ning määratud üksnes
ülalmärgitud isikutele. Kui e-kiri on jõudnud Teieni ekslikult, palun
teatage kohe sellest saatjale ja kustutage e-kiri oma arvutisüsteemist.
Aitäh!

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.