Subject: RMK Mukri loodusraja vaatetorni parkla.
From: "Lauri Valdur" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Lauri Valdur" <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Jun 2026 11:37:08 +0300

Tere.

RMK Külastuskorraldusosakond, Rapla-Pärnu külastusala püüab leida
võimalust Raplamaal, Kehtna vallas, Ellamaa külas asuva riigi
kõrvalmaantee nr. 20158 ääres asuva Mukri loodusraja vaatetorni juurde
plaanitava teelaienduse – parkimisvõimaluse loomisest. Kahel pool teed
asuvad RMK kinnistud 29203:003:0012 ja 29203:003:0014. Tegemist
sihtkaitsevöönditega. Meie nägemus: rajada teelaiendus ca 60 m ulatuses
vaatlustorni kohal nii, et ei läheks sihtkaitsevöönisse. Aitab kaasa
liiklusohutusse, kuigi ka tava olukorras liiklusintensiivsus suhteliselt
väike, külastushooajal rahvas liigub. Lisan eraldi faili ka asukoha
kaardist.

Palun andke teada, kes Teie asutuses tegeleb antud küsimustega, et saaks
leppida kokku personaalselt juba kohtumise kohapeal.

Lugupidamisega

Lauri Valdur

RMK Külastuskorraldusosakond

Rapla-Pärnu külastusala juht

5169977