Subject: RE: Member States' payment forecasts for 2025 and 2026
From: "Karin Viikmaa" <[email-masked]>
To: "Urmo.Merila3"
Date: Wed, 22 Jan 2025 11:23:50 +0200

Jah, 343 MEUR oli koondsumma. Täidame süsteemis sellist tabelit.

Expected Union contribution

2025

2026

Fund

Category of region

January - October

November - December

January - December

ERDF

Transition

123,275,127.00

23,706,755.00

196,431,579.00

CF

97,744,875.00

21,721,083.00

121,741,597.00

ESF+

Transition

41,541,378.00

5,538,850.00

71,691,818.00

JTF

25,143,938.00

4,190,656.00

31,928,344.00

Karin

From: Urmo Merila <[email-masked]>
Sent: Wednesday, January 22, 2025 11:19 AM
To: Karin Viikmaa <[email-masked]>
Subject: RE: Member States' payment forecasts for 2025 and 2026

Ja sisestasime selle infosüsteemis`?

From: Karin Viikmaa <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, January 22, 2025 11:02 AM
To: Urmo Merila <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Member States' payment forecasts for 2025 and 2026

Prognoosisime laekumisi SF2021-2027 osas aastaks 2025 summas 343 MEUR.

Tervitades

Karin

From: Urmo Merila <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, January 22, 2025 10:32 AM
To: Karin Viikmaa <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Member States' payment forecasts for 2025 and 2026

Aitäh, kas saaksid mulle panna selle ka, et mida saatsite, saan selle juurde 
panna.

Urmo

From: Karin Viikmaa <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, January 22, 2025 10:05 AM
To: Urmo Merila <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Member States' payment forecasts for 2025 and 2026

Hei!

Saatsime just prognoosid EK-le. Nüüd võid dhs-is tööülesande tehtuks 
märkida.

Tervitades

Karin

From: Urmo Merila <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, January 9, 2025 10:44 AM
To: Karin Viikmaa <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Member States' payment forecasts for 2025 and 2026

Hei!

Meie vastame sellele eksole?

Urmo

From: [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, January 8, 2025 12:35 PM
To: Sven Kirsipuu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Kadri Tali <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Triin Tomingas 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> ; 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]; Urmo Merila <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Karin Viikmaa <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Member States' payment forecasts for 2025 and 2026

Tähelepanu!

Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile 
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Dear Colleagues,

To facilitate the timely provision of information please find attached a 
letter on payment forecasts for years 2025 and 2026 to be provided by 31 
January 2025. Please note that the letters will be translated into the 
national languages and provided to you later in January.

Best regards,

On behalf of

Agnès Monfret

Head of Unit

European Commission
Directorate-General for Regional & Urban Policy

REGIO D.4 Estonia, Finland, Latvia, Lithuania

CSM1 07/P0043 (Cours Saint-Michel 23, 1040 Etterbeek)

B-1040 Brussels/Belgium

Tel: +32 498 965402

E-Mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://ec.europa.eu/regional_policy> 
<https://cohesiondata.ec.europa.eu/> 
<https://www.facebook.com/EUinmyregion/>   <https://x.com/AgnesMONFRET> 
<https://eceuropaeu.sharepoint.com/sites/regio/EMail%20Signature%20Banners/instagram.com/euinmyregion> 
<https://www.youtube.com/user/RegioNetwork/playlists> 
<https://www.linkedin.com/in/agn%C3%A8s-monfret-59845a3/>