Subject: Projektijuhi vahetus uuringus nimega "Lapse peresisese väärkohtlemise väljaselgitamine ja selle mõju hindamine lastekaitsetöös ja last puudutavas tsiviilkohtumenetluses“
From: "Merli Kaunissaar - SOM" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Cc: "Mari Puniste" <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Jul 2025 11:33:36 +0300

Tere

Informeerin, et Sotsiaalministeeriumi tellitavas uuringus nimega "Lapse
peresisese väärkohtlemise väljaselgitamine ja selle mõju hindamine
lastekaitsetöös ja last puudutavas tsiviilkohtumenetluses“ on vahetunud
projektijuht. Sabina Trankmanni asemel on nüüd uuringu projektijuht Mari
Puniste.

Kas projektijuhti vahetusega peame AKI loaga seoses midagi tegema?

Heade soovidega

Merli Kaunissaar
nõunik
[email-masked]

Sotsiaalministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
 <https://www.sm.ee/> www.sm.ee