Subject: FW: Töövõtulepingu nr 8-2/304-1 vastastikusel kokkuleppel lõpetamise ettepanek
From: "info - MKM" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Jun 2026 09:43:29 +0300

From: Marit Laos <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, June 5, 2026 4:45 PM
To: Maria-Helena Rahumets - MKM <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Merli Reidolf <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Töövõtulepingu nr 8-2/304-1 vastastikusel kokkuleppel lõpetamise
ettepanek

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Maria-Helena Rahumets,

Edastame teile töövõtulepingu nr 8-2/304-1 vastastikusel kokkuleppel
lõpetamise ettepaneku.

Kahjuks oleme antud projektis jõudnud olukorda, kus töö käigus on ilmnenud
olulised erinevused MKM-i praeguste ootuste ning hankepakkumuses
kirjeldatud sisulise ja metoodilise lahenduse tõlgendamisel. Leiame, et
TalTech-i pakkumuses kirjeldatud töökeskkonnaspetsialistide koolitust ei
ole võimalik tagada sellises mahus ja kompaktsuses, nagu MKMi praegune
ootus eeldab.

Vabandan, et kiri saabub vahetult enne nädalavahetust.

Kõike head,

Marit Laos

Juhiabi / Assistant to Manager

Majandusteaduskond, Ärikorralduse Instituut / School of Business and
Governance, Department of Business Administration

Tallinna Tehnikaülikool / Tallinn University of Technology

Tallinn, Akadeemia tee 3, ruum SOC-374

Tel +372 53 80 98 98