Subject: FW: Võlaõigusseaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse (üüriõigus)
From: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Jul 2026 09:51:41 +0300

From: Priidu Pärna | Notarid MÕTTUS PÄRNA
Sent: Wednesday, July 29, 2026 12:35 PM
To: [email-masked]' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked]' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Võlaõigusseaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse (üüriõigus)

Tere päevast, lugupeetud nõunik Maisvee!

Edastan 2020.a omanike keskliidu ettepanekud õiguskomisjonile üürisuhete 
regulatsiooni muutmiseks tollal menetletud VÕS muutmise eelnõule.

Kahjuks  siis õiguskomisjonis sisulist arutelu ei toimunud ja valitsuse 
eelnõu võeti vastu muutmata kujul lühikese aja jooksul.

Leian, et toonased EOKL ettepanekud on igati aktuaalsed ka täna ja 
kooskõlas valitsuse koalitsioonilepingus toodud eesmärkidega.

Palun pilk peale heita ja ettepanekuid sõeluda.

Lugupidamisega tegusat suve soovides

Priidu Pärna

omanik ja notar

Panin ka lugupeetud  Riigikogu õiguskomisjoni liikme cc, kes minult on 
ettepanekuid küsinud.

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu eelnõu arvamuse avaldamiseks.

Teie tagasisidet eelnõu kohta ootame hiljemalt 21.07.2026 e-posti aadressile 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Pealkiri: Võlaõigusseaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse (üüriõigus)

Registreerimise kuupäev: 30.06.2026

Registreerimise number: 8-1/5036-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
[/dhs/faces/jsp/dialog/www.justdigi.ee 
<http://www.justdigi.ee/> ]www.justdigi.ee <http://www.justdigi.ee/>