Subject: Arvamuse küsimine
From: "Tairi Tappo" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Sep 2025 12:34:08 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Keskkonnaametil on pooleli haldusmenetlus seoses teega koordinaatidel XY:
6527075.91, 468706.55 (Loode-Hansu, Pusku küla, Haapsalu linn, Lääne
maakond).

Palun infot, kas Päästeametil on olnud vajadus sellele teele liikumiseks
või näete te selleks vajadust kui lähikonnas peaks olema vajadus
kustutusvee järele? Vaatan Maa- ja Ruumiameti kaardilt, et ametlikku
veevõtukohta seal pole.

Kas sealne meri on sobilik kustutusvee hankimiseks või seal kõrvalolev
tiik? Kas mere äärde saaks vajadusel päästeautoga vee järgi liikuda ka
siis kui kattega tee üles võetaks?

Palun kirjalikku vastust.

Ette tänades

Tairi Tappo
vaneminspektor | Hiiu-, Lääne- ja Saaremaa büroo
järelevalveosakond | Keskkonnaamet
Lahe 38 | 90502 Haapsalu
+ 372 5689 8304