Subject: FW: Rähni kinnistu liitumine elektrivõrgu ja sidega Kõpu küla / Päraküla / Kõima küla / Soomra küla, Pärnu linn Pärnu maakond Etapp I - Kõpu suund
From: "Tiit Harjak" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Cc: "Saamel Lembit" <[email-masked]>
Date: Mon, 18 May 2026 08:46:30 +0300

Tere,
edastan registreerimiseks.

Parimate soovidega

Tiit Harjak

Juhataja

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5188201

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Saamel Lembit <[email-masked]>
Sent: Friday, May 15, 2026 5:08 PM
To: Tiit Harjak <[email-masked]>
Subject: Rähni kinnistu liitumine elektrivõrgu ja sidega Kõpu küla /
Päraküla / Kõima küla / Soomra küla, Pärnu linn Pärnu maakond Etapp I -
Kõpu suund

Tere

Palun kooskõlastada projekti "Rähni kinnistu liitumine elektrivõrgu ja
sidega Kõpu küla / Päraküla / Kõima küla / Soomra küla, Pärnu linn Pärnu
maakond Etapp I - Kõpu suund; LC4585; 689-26" asendiplaanid

Lugupidamisega

Lembit Saamel

AS Connecto Eesti

Vahtra tn 6

85008 Sauga, Pärnu

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 55 625 865

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee