Subject: Ohtlikuma lõhketöö loa väljastamise TEATIS - Odulemma kruusakarjäär
From: "Arno Paikles" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Saue Vallavalitsus" <[email-masked]>
Cc: "TRANSPORDIAMET" <[email-masked]>
Date: Fri, 15 May 2026 13:18:02 +0300

TEATIS

Vastavalt Lõhkematerjaliseaduse §32 lõikele 7 teavitan, et Tarbijakaitse ja 
Tehnilise Järelevalve Amet väljastas ettevõttele Voglers Eesti OÜ ohtlikuma 
lõhketöö loa nr LTL-16-26 Harju maakonnas Saue vallas Odulemma külas 
paiknevas Odulemma kruusakarjääris monoliitse dolomiidi kihi lõhkamiseks 
puur-lõhketöödega.

Luba kehtib 18.05.2026 kuni 17.05.2027. Luba ja loa väljastamise otsus on 
manuses.

Lugupidamisega,

	Arno Paikles
Ehitus- ja tööstusbüroo peaspetsialist
+372 667 2096 | [email-masked]
www.ttja.ee <http://www.ttja.ee/>  | Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Amet
Endla tn 10A, 10122 Tallinn---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.