Subject: Küsimused- Liiklusmüra mõõtmine Kanarbiku 17
From: "Liis Korp" <[email-masked]>
To: <Undisclosed recipients:>
Date: Mon, 30 Mar 2026 17:04:24 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Ostumenetluse käigus on tulnud meile täpsustavad küsimused, millele
vastame järgnevalt:

*	Kas mõõtmiste jaoks on võimalik mõõteseadmed paigaldada
turvaliselt ja need saab Kanarbiku 17 kinnistul ka kinnitusvahenditega
sulgeda? Kas mõõteseadmetele on tagatud ka elektrivool?

Vastus: Kanarbiku 17 kinnistu on eraomandis ja aiaga piiratud ning seade
on lubatud paigaldada kinnistule. Elektrivoolu ei saa lubada.

*	Antud mõõtepunkti juures toimusid Kadaka tee/viadukti
taastusremondi tööd, kas need tööd on lõppenud, ehk seal toimub
autoliiklus tavapärases olukorras?

Vastus: Tööd on lõppenud ja toimub tavapärane autoliiklus.

*	Kuna liiklusmüra mõõtmine eeldab ka liikluse loendust, siis kas
linna poolt paigaldatakse mingi loendur või peab mõõtja organiseerima
24-ks tunniks mõõtepunkti mehitatuse või leiutama mõne muu meetodi, et
toimuks ka samaaegne liiklusloendus? Või on siiski mõeldud keskkonnamüra
mõõtmisi?

Vastus: Liiklusmüra mõõtmisi on vaja. Liiklusloendus tuleb mõõtjatel
teostada või vajadusel küsida liiklussagedused Tallinna Transpordiametilt.

Lugupidamisega

Liis Korp

välisõhu ja keskkonnamüra  spetsialist

keskkonnahoiu osakond

Harju tn 13, 10130 Tallinn

+372 5190 9128