Subject: Õhtuleht küsib
From: "Kommunikatsioon - RA" <[email-masked]>
To: Keiu Põderson - RA <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Jun 2026 15:04:48 +0300

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.
This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and
privileged information. If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently
deleting what you have received. Any dissemination or use of this
information by a third person without permission is prohibited and may be
illegal.
  _____

Saatja: Sten Kohlmann <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: kolmapäev, 10. juuni 2026 13:03
Adressaat: Kommunikatsioon - RA <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Õhtuleht küsib

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.
Tervist,

Mina olen Sten, Õhtulehe reporter. Tekkis COVID-19 seotud pentsik küsimus:

Mõned aastad tagasi levis internetis säuts, mille sisu ütles, et
"inimesed, kes end COVID-19 vastu vaktsineerisid, surevad hiljemalt 2026.
aasta juunikuuks". Võrdväärselt levisid ka sõnumid, et surm saabub peale
igatu uut lisadoosi. Miks nii ei juhtunud? Miks me jätkuvalt elus oleme?

<https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSaImL6be-CDTwHS5AMk
WC0bKmTpxBjWJZtIA&s>

Parimat

Sten Kohlmann
reporter

[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+37255539926

AS Õhtuleht Kirjastus
Narva mnt 13, 10151 Tallinn
www.ohtuleht.ee/ <https://www.ohtuleht.ee/>