Subject: Justiitsministri 08. juuni 2023. a käskkirja nr 46 „Toetuse andmise ja kasutamise tingimuste ja korra kehtestamine noorte õigusrikkujate retsidiivsuse vähendamiseks“ muutmine
From: <[email-masked]>
To: "RTK Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 1 Feb 2024 15:10:11 +0200

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile 
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Tere!

Teile on saadetud Justiitsministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Ootame tagasisidet 15.02.2024, link EIS-i

https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/6208edf0-9734-4e43-876f-41abccba81ef

Pealkiri: Justiitsministri 08. juuni 2023. a käskkirja nr 46 „Toetuse 
andmise ja kasutamise tingimuste ja korra kehtestamine noorte õigusrikkujate 
retsidiivsuse vähendamiseks“ muutmine

Registreerimise kuupäev: 01.02.2024

Registreerimise number: 8-1/1208-1.

  <http://www2.rik.ee/delta/JM_logo.jpg>

Suur-Ameerika 1, 10122, Tallinn
Tel. 620 8100, Faks 620 8109
e-mail: [email-masked]
 <http://www.just.ee> www.just.ee