Subject: Taotlus kinnistusregistri x-tee teenuste kasutamiseks
From: "Priit Kuus" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Fri, 8 Nov 2024 12:33:26 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Registreerimise kuupäev

08.11.2024

Registreerimisnumber

11-2/24/13798

Tere!

Esitan taotluse kinnistusregistri x-tee teenustele juurdepääsu 
võimaldamiseks Maa järelmaksunõuete infosüsteemi alamsüsteemile maais.

Soovime avamist GOV/70000310/kr/Kinnistu_Lihtandmed/-

Volitus: 
<https://adr.envir.ee/et/document.html?id=c0184a1c-9f54-469e-a429-1df86c6ca281> 
https://adr.envir.ee/et/document.html?id=c0184a1c-9f54-469e-a429-1df86c6ca281

Maa järelmaksunõuete infosüsteemi põhimäärus: 
<https://www.riigiteataja.ee/akt/125112022001> 
https://www.riigiteataja.ee/akt/125112022001

* 
<https://x-tee.ee/service-catalog/organizations/70003098/subsystems/maais> 
https://x-tee.ee/service-catalog/organizations/70003098/subsystems/maais on 
hetkel turvaserverisse lisamisel (loodetavasti lisatakse turvaserverisse 46 
nädalal)

Lugupidamisega,

Priit Kuus

Juhataja | Katastri arendusosakond

5334 5305

 <http://www.maaamet.ee/et> www.maaamet.ee

 <http://www.kataster.ee/> www.kataster.ee