Subject: Re: Tuleohutusnõuete rikkumine Liivamäe 4, Tallinn
From: KÜ Liivamäe 4 <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Apr 2026 20:58:25 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere
Aknakäepidemed paigaldatud. Manuses on foto

Lugupidamisega

KÜ Liivamäe 4

juhatus

[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+3725212687

Пн, 27 апр. 2026 г. в 17:33, Päästeamet <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >:

PÄÄSTEAMET

Tere!

Teile on saadetud Päästeameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument 
Tuleohutusnõuete rikkumine , mis on registreeritud 27.04.2026, numbriga 
7.2-2.1/2890-1.

Kontaktinfo

E - R 8.15-17.00, R 8.15-15.45
aadress: Raua 2, 10124 Tallinn
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.rescue.ee/et/strateegia>