Subject: Avalik üritus Tapa linnas 08.082026 - 20. Tapa Linna Jooks
From: "Valdo Helmelaid" <[email-masked]>
To: PÄA Ida <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Jul 2026 11:24:15 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tervist

Anname teada avaliku ürituse „20. Tapa Linna Jooks“ toimumisest 8. augustil 
2026 kell 9:00 kuni 13:00 Tapa linnas.

Ürituse loa taotluse menetleb vallavalitsus 22.juulil toimuval istungil.

Kirjale lisatud liiklusskeem jooksu toimumise ajal.

Lugupidamisega

TAPA

VALLAVALITSUS

Valdo Helmelaid

Abivallavanem

Tapa Vallavalitsus

+372 521 4767

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tapa.ee/> www.tapa.ee