Subject: Karistusseadustiku muutmise seaduse eelnõu tagasiside
From: Emili Vanatalu | EAÜSi asepresident administratiivasjade alal <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Sep 2025 14:14:11 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan Eesti Arstiteadusüliõpilaste Seltsi tagasiside Karistusseadustiku 
muutmise seaduse eelnõu kohta.
Vabandame, et tagasiside jõuab Teieni alles viimasel hetkel. Vastav dokument 
on lisatud manusesse.

Lugupidamisega
  _____

Emili Vanatalu, Asepresident administratiivasjade alal | Vice-President for 
Administrative Affairs

+372 5910 1330 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] | 
<http://eays.ee/> eays.ee

Eesti Arstiteadusüliõpilaste Selts

Estonian Medical Students' Association

  <https://lh6.googleusercontent.com/SmWhgv5F_LHzM1lAs0GSY5XLQ0puWO6wdBYmYMUTpUzVdh0ZH1F_oDFGRVoPJTx6HZ74MTOR8bdovEhwzkttuZT-eMno1YtUFRHzdq5IjB48407xvtDOsgRnq5rlqErRxCPRi1nW>