Subject: Päring toitlustusteenuse jääkide kojuviimise kohta
From: "Reinhold, Ulvi" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 1 Oct 2025 15:15:41 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Pöördun Teie poole selgituse saamiseks seoses toitlustusteenusega
seminaril.
Kui olen tellinud ja tasunud toitlustuse hotelli kaudu toimuval seminaril
ning pärast üritust jääb osa toitu alles, siis kas mul on õigus need
toidujäägid kaasa võtta?

Soovin teada:
• Kas toidu kojuviimine on lubatud, kui arve on minu nimele vormistatud ja
toit on minu poolt kinni makstud?
• Kas selle kohta kehtivad mingid eraldi piirangud või nõuded (nt toidu
säilitamise, märgistamise või vastutuse osas)?

Olen tänulik, kui oskate täpsustada, milliseid seaduse või määruse sätteid
sellisel juhul arvesse võtta.

Lugupidamisega,

Ulvi Reinhold
Office Admin and Communication Spec

Sandoz Pharmaceuticals d.d. Office Estonia

Parnu mnt. 141

EE-11314 Tallinn

T +372 6652400

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]