Subject: RE: Riigitee 59 Pärnu - Tori km 1,6 kergliiklustee tunneli ehitamise ehitusloa menetlusse kaasamine
From: Pärnu Vesi AS <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Sep 2026 15:03:58 +0300

Tere

Antud projekti puhul ei ole täiendavaid kooskõlastusi AS Pärnu Vesi käest 
vaja küsida. AS Pärnu Vesi on projekti varasemalt tingimuslikult 
kooskõlastanud.

Lugupidamisega

Artjom Bõkov

insenerteenistuse juht

AS Pärnu Vesi

Telefon 445 5660

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, August 25, 2026 11:19 AM
To: Telia Eesti AS <[email-masked]>; Elektrilevi OÜ 
<[email-masked]>; Eesti Lairiba Arenduse Sihtasutus 
<[email-masked]>; aktsiaselts PÄRNU VESI <[email-masked]>
Subject: Riigitee 59 Pärnu - Tori km 1,6 kergliiklustee tunneli ehitamise 
ehitusloa menetlusse kaasamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 59 Pärnu - Tori km 1,6 kergliiklustee tunneli ehitamise 
ehitusloa menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 25.08.2026

Registreerimise number: 8-1/23-162/14895-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>