Subject: FW: Mnt 11300 km 10,1 - 10,8 geotehniline pinnaseuuring
From: "Tiit Vunk" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 25 May 2026 11:34:41 +0300

Tere

Palun registreerida ja suunata mulle täitmiseks.

Asjatoimik: Riigitee 11300 Lagedi–Aruküla–Peningi tee Aruküla alevikus
asuv Harju tee ristmik

Asjatoimiku viit: 8-1/26-064

Tiit Vunk

Transpordiameti projekteerimise osakonna projektijuht

From: Leivi Arumäe <[email-masked]>
Sent: Friday, May 22, 2026 12:15 PM
To: Tiit Vunk <[email-masked]>
Subject: Mnt 11300 km 10,1 - 10,8 geotehniline pinnaseuuring

Tere

Soovime kooskõlastada geotehnilise pinnaseuuringu kava riigitee 11300
Lagedi – Aruküla – penning km 10,1 – 10,8 rekonstrueerimise põhiprojekti
koostamiseks. Töid tehakse seoses detailplaneeringuga „Linnaku kinnistu ja
lähiala detailplaneering“.

Materjalid lisatud kirjale.

Leivi Arumäe

Geoloogia osakonna juhataja

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174B, Tallinn 10917

+372 5567 1006

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.reaalprojekt.ee/> www.reaalprojekt.ee