Subject: FW: Lõppdokument - MUUDATUS
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 22 May 2024 09:33:04 +0300

Registreerimiseks pr muudatus

From: Rebane, Karl-Magnus <[email-masked]>
Sent: Wednesday, May 22, 2024 9:20 AM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Subject: FW: Lõppdokument - MUUDATUS

Tere!

Saadan muudatud ala jm.

Kus puurimisel kaablit juurde tuli, asub asendiplaanil 4 ning IKÕ ala on 
PLAAN 3.

Lugupidamisega,

LEONHARD WEISS OÜ

Karl-Magnus Rebane

Projekteerija

59171680

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

http:// <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie 
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: teisipäev, 2. aprill 2024 10:15
To: Rebane, Karl-Magnus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Lõppdokument

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Elektriprojekti kooskõlastamine riigiteede nr 46, 69 ja 18105 
maaüksuste piires ja teede kaitsevööndis

Registreerimise kuupäev: 02.04.2024

Registreerimise number: 7.1-2/24/5177-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>